MENU
Corona-aanbieding

Virtuele tour: Winkelcentrum Lageland

Bekijk de tour

Open de tour

Lokaal winkelcentrum

Winkelcentrum Lage Land in Rotterdam is een lokaal winkelcentrum dat net een stapje verder gaat dan dat je zou verwachten. De vereniging wilde graag dat iedereen het centrum, en de winkels, online kon bezoeken.

En of men dat nu kan! Wij maakten voor Lage Land een volledige tour van hun winkelcentrum en winkels en bundelde dat samen tot 1 geheel door middel van een mooi menu, quicklinks, plattegrond en een categorie zoekfunctie. Alle winkels werden volgens de richtlijnen van Google Streetview gefotografeerd waardoor alle winkels ook genieten van een prachtige presentatie op Google. Deze Google Streetview tours worden in onze virtuele tour ingeladen middels iFrames. Buiten het rondkijken kan de kijker ook alle essentiële informatie van alle winkels vinden, zodat alles volledig duidelijk en bekend is.

"De productie van onze virtuele tour is bij onze eigen winkel begonnen en geëindigd als het eerste virtuele winkelcentrum van Nederland. Het team van 360 Virtual Tours werkt efficiënt, probeert zoveel mogelijk werk uit handen te nemen en maakt bijna al het onmogelijke waar. Zij doen er ook alles aan om de Virtuele tour up to dat te houden. Wij spreken namens velen ondernemers dat het virtuele winkelcentrum heeft bijgedragen aan een grotere omzet groei."
Gary, Gevo Slijterij/ voorzitter vereniging Winkelcentrum Lage Land.

Overzichtelijke digitale plattegrond

Onze uitdaging zat absoluut in het overzichtelijk maken van zo'n groot oppervlak met een groot aantal winkels. We maakten een plattegrond, categoriseerden alle winkels, zochten alle informatie bij elkaar en bundelde dit tot één geheel. De fotografie heeft in totaal haast drie volle weken in beslag genomen en wordt momenteel ook periodiek up to date gehouden. De techniek was ook zeker niet gemakkelijk, omdat er veel informatie verwerkt moest worden. De pop up vensters zijn voorzien van een iframe, een foto viewer, tekstuele inhoud en een mooi logo van de winkelier.

Het volledige ontwerp van het helpscherm, plattegrond, pop ups, menu, quicklinks en mobiele variant sluit naadloos aan bij de nieuwe identiteit van het centrum. Buiten het ontwerp van de tour maakten we ook diverse promotionele uitingen waarmee de klant aandacht voor de virtuele tour kon aanmoedigen.